Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Bangladeş, Endonezya, İran, Malezya, Mısır, Nijerya, Pakistan ve Türkiye’nin oluşturduğu D-8 Zirvesi’ne katılmak için Mısır’ın başkenti Kahire’ye gitti. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı Kahire Uluslararası Havalimanı’nda, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Türkiye’nin Kahire Büyükelçisi Salih Mutlu Şen ve Mısırlı yetkililer karşıladı.
Erdoğan’a ziyaretinde, Ticaret Bakanı Ömer Bolat, MİT Başkanı İbrahim Kalın, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun ile Cumhurbaşkanı Dış Politika ve Güvenlik Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç da eşlik ediyor.
D-8 Zirvesi için tüm ülke liderleri Mısır Cumhurbaşkanlığı Sarayı’nda toplandı. Saray’ın toplantı salonunda Sisi, tüm liderleri karşıladı.

Salona son giriş yapan son lider Cumhurbaşkanı Erdoğan oldu. Sisi, tebessüm elini uzatarak Erdoğan’ı karşıladı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Trump: Suriye’ye yaptırımları kaldırıyoruz
9873 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8113 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5064 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5043 kez okundu
5
Yağışlar hububata olumlu yansıdı
4194 kez okundu