Afyonkarahisar Süper Amatör Liginde mücadele eden Şuhut Belediye Hisarspor’da kongre heyecanı yaşandı.
Kongre Şuhut Belediye Hisarspor lokalinde yapıldı. Yönetim ve denetim kurulları faaliyet raporları ile gelir, gider raporlarının okunmasının ardından kongrede seçime gidildi. Tek liste olarak yapılan Şuhut Belediye Hisarspor Kulübü Başkanı Abdullah Zeybek yeniden göreve seçildi. Yönetim kurulu üyeleri ise Mesut Çelikkanat, Murat Dede, Oktay Göçen, Abdülkadir Zeybek, Erdal Yüksel’den oluştu. – AFYONKARAHİSAR
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Kayserispor Başkanı Ali Çamlı: Takımda işler yoluna girmeye başladı
1697 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1184 kez okundu
3
Galatasaray, Kaan Ayhan’ın kardeşinin peşine düştü!
928 kez okundu
4
Arda Güler, 1 dakika bile oynamadığı maçta Ancelotti’nin başını yaktı
925 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
810 kez okundu